Главная » 2016 » Май » 24
Стаття стосується проблеми розвитку іншомовної комунікативної компетентності на уроках англійської мови, визначає її поняття та структуру. Розглядається питання значущості здобуття якісної комунікативної компетентності на сучасному етапі розвитку світової спільноти та зазначаються засоби її досягнення в умовах загальноосвітньої школи.
Просмотров:
743
|
Добавил:
admin
|
Дата:
24.05.2016
|
|
Каракатсаніс Т.В.«Сучасні методи розвитку аналітичних креативних умінь педагогів у країнах європейського союзу».
У роботі висвітлено погляди вчених Європейського Союзу щодо поняття «креативність». Визначено місце аналітичних умінь у структурі креативності педагога. Виокремлено такі основні методи розвитку аналітичних креативних умінь педагогічних працівників у країнах Європейського Союзу, як карти пам’яті, кейс-стаді, кластерізація ідей, ПМЦ та рефлексія.
Просмотров:
730
|
Добавил:
admin
|
Дата:
24.05.2016
|
|
У статті автор розглядає питання підвищення функції мотивації на уроках англійської мови в загальноосвітній школі завдяки правильно обраним методам навчальної діяльності. Автор наголошує на тому, що для вчителя перш за все важливо створити на уроці таке навчальне середовище, у якому учні відчували б внутрішню потребу вчитися. Особливу роль у мотивації має успішність навчальної діяльності – запас і якість знань, способи, прийоми їх здобуття.
Просмотров:
673
|
Добавил:
admin
|
Дата:
24.05.2016
|
|
Омельченко Ю.В.«Використання TEAM-TEACHING, CO-TEACHING і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою».
Гурток за професійним спрямуванням A-TEAM та канікулярна англомовна школа Stellar English School (SES) – це не тільки яскравий приклад активного застосування новітніх технологій у навчально-виховному процесі, а й сучасні знання, інтенсивна практика, досвід навчання та спілкування англійською мовою для учнів, студентів і вчителів.
Просмотров:
644
|
Добавил:
admin
|
Дата:
24.05.2016
|
|
Наумова О.А.«Формування комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови з використанням JAZZ CHANTS».
Аудіювання і говоріння є найбільш важливими навичками, якими повинна володіти людина для спілкування. В цій статті висвітлені теоретичне обґрунтування використання джазових римовок, їх визначення, а також основні переваги застосування джазових римовок для запам’ятовування лексичних одиниць і граматичних конструкцій на уроках англійської мови. Мета даної роботи – підкреслити важливість різних додаткових матеріалів, таких як джазові римовки на уроках англійської мови для учнів різних вікових категорій.
Просмотров:
700
|
Добавил:
admin
|
Дата:
24.05.2016
|
|
Макаревич І.І. «Особливості методики навчання англійської мови в дошкільному навчальному закладі та в початковій школі».
Загальновідомо, що успіх у навчанні й вихованні значною мірою забезпечується творчим підходом до її реалізації.
Ґрунтовно продуманий урок потрібно спрямовувати на розвиток мовної та мовленнєвої діяльності учнів. Особлива увага має приділятися організації навчального процесу на уроці й різноманітним формам роботи, таким як фронтальна, індивідуальна, парна, групова, колективна.
Просмотров:
591
|
Добавил:
admin
|
Дата:
24.05.2016
|
|
Кузуб В.В.«Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання англійської мови як чинник забезпечення дієвості знань».
У статті розглядаються поняття: «інноваційні педагогічні технології» та «інноваційне навчання». Дається короткий опис та характеристика інноваційних педагогічних технологій у поєднанні з традиційними педагогічними технологіями у процесі викладання англійської мови.
Просмотров:
494
|
Добавил:
admin
|
Дата:
24.05.2016
|
| |
|
|