Главная » 2016 » Май » 23
Інтерактивна модель навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Просмотров:
486
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
|
У статті висвітлюються шляхи підвищення ефективності уроку, активізації учнів на уроці шляхом організації самостійної навчальної роботи та колективної роботи. У межах статті висвітлюється питання здатності вчителя до самоаналізу уроку, обґрунтування доцільності чи недоцільності вправ, бачення альтернативних шляхів досягнення цілей.
Просмотров:
531
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
|
У статті розглянуто інтерактивні технології та ефективність їх використання на уроках англійської мови. Описано основні види діяльності учасників інтерактивного навчання, наведено приклади їх використання на кожному етапі уроку.
Просмотров:
613
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
|
У статті висвітлено проблему раннього навчання англійській мові. Розглянуто класичні методи навчання, метод асоціативних символів та методи, які використовуються зарубіжними країнами.
Просмотров:
552
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
|
У статті розкриваються зміст і форми впровадження проектних технологій у навчально-виховному процесі. Проектна діяльність сприяє реалізації основних цілей вивчення іноземної мови – формування і розвитку комунікативних компетенцій в учнів, використання їх на практиці в нових реальних ситуаціях. Вона дозволяє створити на уроці творчу атмосферу, де кожен учень є залученим в активний пізнавальний процес на основі методики співпраці.
Просмотров:
556
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
|
Rubtsova E.P. «THE USE OF CASE STUDY IN TEACHING ENGLISH AS A FACTOR TO ENSURE THE EFFECTIVENESS OF KNOWLEDGE».
The article deals with the problem of using active methods of teaching on the example of case study. Case studies are stories which present realistic, complex, and contextually rich situations and often involve a dilemma, conflict, or problem that one or more of the characters in the case must negotiate. The paper contains the opportunities of the given educational technology, goals of cases, stages of work, as well as practical recommendations for students.
Просмотров:
506
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
|
Конкіна О.Ю.«Розробка та впровадження особистісно орієнтованих технологій в процес навчання англійської мови».
Розкрито дефініцію «особистісно орієнтованої технології навчання»; визначено суттєві ознаки технології навчання; виявлено структуру особистісно орієнтованої технології навчання; обґрунтований механізм розробки технології навчання. Розроблені та втілені в практику школи три особистісно орієнтовані (комп’ютеризована, інформаційно-комунікаційна та діяльнісна) технології навчання англійської мови.
Просмотров:
518
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
|
Мовленнєва діяльність у формі гри є ефективним комунікативним тренінгом. Гра за технологією «Мозаїка» передбачає одночасну спільну роботу всього класу. В статті надається практична розробка такої гри.
Просмотров:
583
|
Добавил:
admin
|
Дата:
23.05.2016
|
| |
|
|