Главная » 2016 » Май » 18
Реформа передбачає досягнення нового рівня роботи загальноосвітньої школи щодо спілкування іноземною мовою. У статті розглянуті засоби, процес формування вмінь та навичок, адаптація до незвичного мислення, спілкування з носієм мови, групові методи інтерактивного навчання, у тому числі для різного рівня обізнаності учасників. Активне залучення сприяє формуванню комунікативної компетенції учня, рефлексії та конструктивного критичного мислення.
Просмотров:
545
|
Добавил:
admin
|
Дата:
18.05.2016
|
|
Гуменюк І.Б.«Рефлексивна діяльність вчителя англійської мови як основний фактор безперервного професійного вдосконалення».
У статті робиться наголос на важливості рефлексії для професійного безперервного вдосконалення вчителів, розглядаються можливості розвитку рефлексивних умінь вчителів англійської мови під час проходження курсів підвищення кваліфікації, обговорюються рефлексивні інструменти для аналізу педагогічної діяльності, самовдосконалення та саморозвитку.
Просмотров:
565
|
Добавил:
admin
|
Дата:
18.05.2016
|
|
У статті розглядається роль медіаосвіти та використання ІКТ на сучасному уроці іноземної мови. Особлива увага приділяється визначенню функцій медіазасобів та їх вплив на ефективність уроку. Підкреслюється, що використання мультимедійних технологій приводить до зміни вектору мислення учнів.
Просмотров:
663
|
Добавил:
admin
|
Дата:
18.05.2016
|
|
Стаття розкриває важливість розвитку творчих здібностей учнів на уроках англійської мови. Містить варіанти креативних завдань. Стане в пригоді вчителям англійської мови.
Просмотров:
534
|
Добавил:
admin
|
Дата:
18.05.2016
|
|
Суть комунікативного підходу являє собою інтерактивний характер спілкування, який передбачає обмін думками, почуттями та ідеями між двома або між декількома людьми. Коли ми спілкуємось, рівень адекватного розуміння того чи іншого вислову є важливим фактором як для успішного отримання так і для сприйняття.
Просмотров:
582
|
Добавил:
admin
|
Дата:
18.05.2016
|
|
У сучасному світі он-лайн мережі об’єднують велику кількість людей по всьому світі й дозволяють створити справжнє мовне середовище на основі інтенсивного спілкування з носіями мови. У рамках участі в он-лайн проектах учні мають можливість всі здобуті знання закріпити на практиці, таким чином, знання переходить у розуміння, а розуміння в навички.
Просмотров:
534
|
Добавил:
admin
|
Дата:
18.05.2016
|
| |
|
|