Главная » 2016 » Ноябрь » 17
М.І. Скрипник «Сучасність – критерій діяльності Інституцій післядипломної педагогічної освіти»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Трансфер інновацій у систему післядипломної педагогічної освіти
Теза 1. Чинники актуалізації проблеми: особистісні; соціокультурними; економічними; науковими; освітніми. Теза 2. Трактування вихідних понять: сучасний; інституції післядипломної педагогічної освіти (ППО). Теза 3. Критерії сучасності інституцій ППО. Теза 4. Екстраполяція результатів дослідження упровадження бенчмаркінгу у ВНЗ на діяльність інституцій ППО. Теза 5. Пропозиції. Теза 6. Як інституції ППО мають зорганізуватися так, щоб реалізовувати сучасні моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників?
Просмотров:
490
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
В.М. Швидун «Запровадження європейського досвіду при модернізації системи післядипломної педагогічної освіти України»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Трансфер інновацій у систему післядипломної педагогічної освіти
У статті здійснено порівняльно-педагогічне дослідження розвитку післядипломної педагогічної освіти країн Європи в контексті виокремлення позитивного досвіду та його використання в умовах подальшого реформування системи освіти України.
Просмотров:
498
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
О.І. Бондарчук «Особистісний розвиток керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти: зміст і критерії оцінювання»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
Ефективність діяльності вітчизняних організацій значною мірою залежить від їх здатності адаптуватися до змін, які є неодмінним атрибутом сьогодення. Важливого значення набуває ця проблема в контексті управління освітніми організаціями, що за своїм призначенням мають підготувати прийдешні покоління до життя в умовах постійних змін, виступаючи для них зразком особистості, яку вони прагнуть виховати.
Просмотров:
501
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
І.В. Волкова «Концепція ЮНІСЕФ «спорт заради розвитку» як якісний орієнтир у підвищенні компетентності вчителів фізичної культури»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
Стаття 31 Конвенції про права дитини, інші міжнародні угоди зазначають, що кожна дитина має право на гру, відпочинок і спорт в безпечному та здоровому середовищі. Поняття «спорт» міжнародною спільнотою прийнято як «усі форми рухової активності, які сприяють підвищенню фізичної культури, покращенню психічного благополуччя і соціальної взаємодії, такі як ігри, відпочинок, організовані змагальні види спорту та історично притаманні окремій країні види спорту та ігри», а поняття «сталий розвиток» визначається як «розвиток, який задовольняє потреби теперішнього часу, не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби».
Просмотров:
590
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
Г.Л. Вороніна, Т.П. Дементьєва «Бенчмарки розвитку професійної компетентності педагогів-позашкільників у системі післядипломної освіти»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
У розвитку професійної компетентності педагогів-позашкільників у системі післядипломної освіти в сучасних умовах актуального значення набуває бенчмаркінг (benchmarking, з англ., bench – рівень, висота, та mark – відмітка) як вивчення досвіду підвищення кваліфікації педагогів дозвіллєвої сфери та можливість застосування нових практик роботи з дорослими.
Просмотров:
552
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
Н.А. Поліщук «Підготовка вчителя до створення здоров’язбережувального шкільного середовища»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
У статті розглядається проблема підготовки вчителя до створення здоров’язбережувального шкільного середовища. Зосереджено увагу на чинниках освітнього середовища, значимих для збереження здоров’я учнів та педагогів. Окреслено основні напрями формування здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього закладу. Визначено принципи формування здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього закладу. Виокремлено дидактичні умови формування здоров’язбережувального навчального середовища.
Просмотров:
528
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
М.Є. Смирнова, Л.Д. Покроєва «Бенчмаркінг як індикатор якості навчання керівників ЗНЗ у процесі підвищення кваліфікації»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
Концептуальні засади реформування української школи передбачають й суттєві зміни в управлінні навчальним закладом. Перехід від адміністративно-розпорядчого управління навчальними закладами до системи освітнього менеджменту, децентралізація та ефективне управління стають ключовими орієнтирами у процесі оновлення загальної середньої освіти.
Просмотров:
606
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
В.Г. Чуркіна, К.О. Косенко «Активність і самоменеджмент як технологія самоорганізації особистості»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
Самоменеджмент наука про самокерування та самоорганізацію людини, як роботу людини над собою в рамках особистісного розвитку та оволодіння методами ділової активності (зокрема, керування проектами та грошима), керування людиною власним життям. Самоменеджментом також вважають здатність людини (зокрема керівника) організовувати власну діяльність так, щоб чітко розпланувати свій робочий і вільний час.
Просмотров:
476
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
|
В.В. Шинкаренко «Підготовка викладачів до патріотичного виховання»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
Ураховуючи суспільно-політичну ситуацію, що склалася в Україні, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.
Просмотров:
534
|
Добавил:
admin
|
Дата:
17.11.2016
|
| |
|
|