Главная » 2016 » Ноябрь » 17 » Г.Л. Вороніна, Т.П. Дементьєва «Бенчмарки розвитку професійної компетентності педагогів-позашкільників у системі післядипломної освіти»
15:15 Г.Л. Вороніна, Т.П. Дементьєва «Бенчмарки розвитку професійної компетентності педагогів-позашкільників у системі післядипломної освіти» |
Г.Л. Вороніна, Т.П. Дементьєва «Бенчмарки розвитку професійної компетентності педагогів-позашкільників у системі післядипломної освіти»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти»
Напрям: Основні бенчмарки підвищення кваліфікації керівних кадрів та педагогічних працівників на сучасному етапі
У розвитку професійної компетентності педагогів-позашкільників у системі післядипломної освіти в сучасних умовах актуального значення набуває бенчмаркінг (benchmarking, з англ., bench – рівень, висота, та mark – відмітка) як вивчення досвіду підвищення кваліфікації педагогів дозвіллєвої сфери та можливість застосування нових практик роботи з дорослими.
|
Просмотров: 518 |
Добавил: admin
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|