Воскресенье, 24.11.2024, 03:13
Приветствую Вас Гость | RSS

Наукові Інтернет-конференції

Главная » 2013 » Октябрь » 22 » Кравченко Г.Ю. «Актуальність впровадження програми особистісного росту керівника навчального закладу
09:10
Кравченко Г.Ю. «Актуальність впровадження програми особистісного росту керівника навчального закладу
«Актуальність впровадження програми особистісного росту керівника навчального закладу  у міжатестаційний період» 

Всеукраїнська науково-практична Інтернет конференція «Формування управлінської компетентності керівних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти»


Напрям: Компетентність керівника ЗНЗ як предмет неперервного удосконалення та розвитку в системі післядипломної освіти.
 
 
У статті розкрито проблеми та напрями розвитку управлінської компетентності керівника навчального закладу в умовах післядипломної педагогічної освіти. 
 
Матеріал розміщено для завантаження повністю в розділі «Файловий архів» (підрозділ – «Статті»)
  
Просмотров: 747 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
1 Антоніна  
Сучасному педагогу для підвищення професійної компетентності необхідно постійно поновлювати свої знання в галузі науки, культури, освіти, удосконалюватися в педагогіці, психології, конкретних методиках: без цього він втрачає свої професійні якості і головне - здатність до творчої діяльності. одне з найважливіших завдань сьогодення-створення системи безперервної освіти.
Мається на увазі систематичне цілеспрямоване набуття і вдосконалення знань, умінь і навичок у навчальних закладах, підвищення кваліфікації дипломованих фахівців на курсах, семінарах, а також шляхом самоосвіти.
У системі безперервної освіти педагогів в міжатестаційний період зв'язуючою ланкою між базовою освітою (загальною і професійною) і періодичним підвищенням кваліфікації спеціалістів виступають самостійне навчання та знання, отримані на курсах підвищення кваліфікації.
Працюючи за індивідуальною програмою особистісного росту за програмою програмно-цільового проекту керівник отримує спеціальні знання, уміння та навички та управлінську компетентність щоб бути здатними вирішувати управлінські завдання в практичній діяльності.

2 Валентина  
У статті Кравченко Г.Ю., проректора з наукової та експериментальної роботи, завідувача кафедри управління якістю освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» розглянуто проблемне питання щодо покращення ефективності практичної діяльності керівників навчальних закладів.
Проблема компетентності керівника навчального закладу завжди була актуальною в освіті. Насамперед тому, що від рівня професійної компетентності керівника залежить рівень якості освіти в навчальному закладі .
Педагогічна компетентність керівника ЗНЗ – це та якість його особистості, що допомагає педагогічному колективу свідомо виробляти кращий внутрішньошкільний стиль керівництва педагогічним колективом на основі впровадження кращого досвіду управління педагогічним колективом, знань основ науки управління, особистісної психолого-педагогічної озброєності членів педколективу, його наукового та загальнокультурного кругозору і відповідного фахового рівня.
Слід відзначити, що всі керівники навчальних закладів нашого міста є учасниками кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації, що сприяє формуванню управлінської компетентності та ознайомленню з інноваціями в управлінській та педагогічній діяльності.
Важливим завданням методичної служби міста є виховання керівника як сучасного управлінця, спроможного забезпечити оптимальну інтенсифікацію навчально-виховного процесу, адаптувати школу до мінливих умов, визначити найефективніші форми і методи керівництва, реалізувати інноваційну діяльність.
Директори та заступники директорів мають змогу підвищувати управлінську майстерність у Школі керівних кадрів з проблеми «Інноваційні процеси в сучасній школі. Акмеологічні технології управління». Школа діє 5 років, має свою систему, традиції та напрацювання. Аналіз проведеної роботи свідчить, що науково-теоретичний та методичний рівень директорів навчальних закладів підвищується.
Практичне значення має подана програма особистісного росту керівника навчального закладу у міжкурсовий період підвищення кваліфікації. Розуміємо, що особлива увага приділяється самоосвітній діяльності керівника.
Завідувач методичним кабінетом відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області В.М. Довженко

Имя *:
Email *:
Код *:
Меню сайта
Поиск
Календарь
«  Октябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031