Воскресенье, 29.06.2025, 21:07
Приветствую Вас Гость | RSS

Наукові Інтернет-конференції

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Звернення Покроєвої Л.Д. до педагогів Харківщини
adminДата: Понедельник, 21.09.2015, 15:11 | Сообщение # 1
Elena
Группа: Администраторы
Сообщений: 40
Статус: Offline
Шановні педагоги Харківщини!

          Сьогодення відзначається новітніми вимогами до освіти, значно
зросли вимоги суспільства, зокрема, батьків дітей та учнів, до якості навчання, що виявляється в його результатах: показники державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання, участі в учнівських олімпіадах, турнірах, Малій академії наук, конкурсах тощо.

          Зазначене вимагає від педагогічних працівників високого рівня професійної компетентності: якісного володіння предметом, якому навчають; грамотного використання в навчально-виховному процесі методів і прийомів; пошуку і запровадження інноваційних педагогічних технологій, надбань кращого досвіду. Крім того, слід зважити й на те, що в Україні відбувається активне реформування освітньої галузі, наслідок чого змінюються державні стандарти, навчальні програми, підручники.

          Сучасному педагогу не вистачає тих знань, що були отримані в педагогічному вузі навіть декілька років тому. Ось чому ідея неперервної педагогічної освіти упродовж усієї педагогічної діяльності стала актуальною й потребує практичного розв’язання на всіх рівнях:

     1) безпосередньо самому педагогові слід оцінити свої освітні можливості відповідно до сучасних вимог і, з урахуванням потреб, визначити індивідуальну програму подальшого професійного вдосконалення й зростання;

     2) керівнику кожного навчального закладу необхідно допомогти педагогам визначити напрями професійного вдосконалення, створити  умови для підвищення кваліфікації, самоосвітньої діяльності;

     3) методичним об’єднанням педагогічних працівників – налагодити неформалізовані форми професійного спілкування педагогів на диференційованій основі: пропонувати форми методичної роботи залежно від рівня фахової підготовки, результативності й досвіду педагогічної діяльності кожного;

     4) методичним службам – перейти на організаційну-координуючу діяльність, що має здійснюватися на плановій основі з урахуванням запитів педагогічних працівників різного фахового рівня й вимог сьогодення.

          Харківська академія неперервної освіти, як регіональний центр фахової й методичної підготовки працюючих педагогів, постійно вдосконалює зміст і форми навчання у системі післядипломної педагогічної освіти в атестаційний період (навчання на курсах підвищення кваліфікації) та в міжатестаційний період (залучення до різних форм методичної роботи).

          Провідниками наших ідей і партнерами в методичній роботі з педагогами є районні (міські) методичні служби, які сьогодні теж удосконалюються. Ми вважаємо, що поки недостатньо оцінена роль учителя-майстра, учителя-професіонала в розбудові освітньої галузі, чиї думки і поради повинні бути враховані в процесі модернізації методичної роботи і в удосконаленні навчально-виховного процесу в навчальних закладах.

          У педагогічному просторі багато проблем, більшість із яких пов’язана з якістю й результативністю навчання. Отже, сьогодні не можна гаяти часу на вияснення стосунків; непрофесійні висловлювання тільки шкодять освіті.

          Запрошуємо для професійного обговорення проблем освіти. Сподіваємося на конкретні, грамотні думки, об’єктивні оцінки, суттєві, виважені пропозиції, що сприятимуть розбудові освіти на Харківщині.

          З повагою до педагогів,
Л. Покроєва, ректор, заслужений працівник освіти України.
 
УчительДата: Среда, 23.09.2015, 19:03 | Сообщение # 2
Группа: Гости





Хотілося б звернути увагу на неприпустимість, як мені здається, командно-адміністративних методів у роботі методичних служб. Сьогодні освіта потребує демократичних підходів до підтримки вчителя, а не продовження практики нав'язування власного бачення з боку методичних служб різного рівня: від методкабінетів до вашої Академії.
Іноді замість зацікавлення вчительським досвідом ми стикаємося з "нововведеннями", які тільки навантажують нас непотрібними паперами, звітами (навіть тоді, коли МОН рекомендує дати більше свободи вчителю).
 
ГостьДата: Пятница, 25.09.2015, 09:24 | Сообщение # 3
Группа: Гости





Скажу чесно, коли почула про ліквідацію КВНЗ "ХАНО" дуже зраділа!!!!!!!!
 
ГостьДата: Понедельник, 28.09.2015, 17:30 | Сообщение # 4
Группа: Гости





Ваше звернення до педагогів Харківщини - це ваша боязнь "не остаться у корыта" з тими фінансами, які ви здираєте з вчителя, який їде на непотрібні нікому курси, які не несуть абсолютно ніякої користі. При цьому вчитель на 2-3 тижні випадає з навчального процесу сидячи у вас в КВНЗ, витрачаючи шалену суму грошей на транспорт і проживання у ваших хорома. Тому повна ліквідація вашого закладу - це великий і моральний і матеріальний плюс для всіх педагогів Харківщини.
Браво Уряду!!!
 
ГостьДата: Понедельник, 28.09.2015, 19:10 | Сообщение # 5
Группа: Гости





Учитель фізики та математики.

Ось що цікаво: усі попередні "гості" пишуть не стільки про ХАНО, скільки про...себе! " Випали з навчального процесу"... А у Вас є впевненість, що Ви найкращий "цар та бог" у себе на уроці? Ваші учні завжди перемагають на олімпіадах? У них найкращі результати по ЗНО? Тобто Ви настільки впевнені у собі, що й не хочете поспілкуватися с колегами, викладачами, витратити певний час на опанування нового, корисного?
У напруженій нашій роботі ми не завжди встигаємо ознайомитися з новими напрямами в методиці, дидактиці. Я особисто для цього використовую курси підвищення кваліфікації і отримую поштовх для подальшої роботи.
 
ГостьДата: Вторник, 29.09.2015, 09:39 | Сообщение # 6
Группа: Гости





Шановний вчителю фізики та математики, Ви мабуть єдиний так мислите, або Ви не вчитель, а методист КВНЗ "ХАНО"! Нічого нового курси не дають, лекції із року в рік одні і тіж. А кошти, що здирають, то здирають. І на посібники (списані з інтернету, або з робіт вчителів), і на виставки, і на курсові, а чого коштує ДАР?
 
ГостьДата: Вторник, 29.09.2015, 18:36 | Сообщение # 7
Группа: Гости





"]Ви мабуть єдиний так мислите, або Ви не вчитель, а методист КВНЗ "ХАНО"!
О, цікаво! Я ще не методист ХАНО :) :) :), а чого ж Ви так боїтеся? Мене, наприклад, нічого не змушували купувати (за спецкурс звісно платила).
Багато на лекціях було нового , до того ж з мультимедійною технікою заняття цікавіше проходили, ніж минулого разу. Сподобалося багато нового про можливості Ікт.
Була на курсах ще минулого року, і ніяких курсових уже нема - є самостійна робота за певними завданнями, а потім залік (чи контрольна робота).
От виставки - це точно проблема! Здається, це щось таке старе, більше для "галочки",не сучасне, а у нас багато часу забирає.
 
ГостьДата: Среда, 30.09.2015, 12:11 | Сообщение # 8
Группа: Гости





Змушувати вчителя в сучасних умовах здавати екзамен по "ІКТ", викладачам, які навчають ЗАРАЗ (уже в наш слава Богу 2015 рік) вміння користуватися Вордом - це юродство та знущання. Цим нині повинні володіти всі, бо діти зараз розумніші вже за вчителів у цьому напрямку.
Ваші курси по "ІКТ" - це пережиток минулого - здирання грошей!!!
 
ГостьДата: Воскресенье, 18.10.2015, 17:11 | Сообщение # 9
Группа: Гости





Купувати методички змушують! А потім ще необхідно в двох місцях підпис поставити: в першому - заплатила кошти, а в другому - безкоштовно отримала! Це що, подвійна бухгалтерія?! І бачили б Ви ці книжки - нічого корисного, а особливо якщо це книжка для вчителя української мови або Харківщинознавства, а "купують" її географи, інформатики, математики тощо...
 
ГостьДата: Вторник, 20.10.2015, 19:40 | Сообщение # 10
Группа: Гости





Добре, що не всі так міркують і живуть за такими принципами.Знаю особисто педагогів, методистів, які спокійно і розумно виконують свою роботу.Добре, що час формальних перевірок закінчився.От тільки педагог по інерції продовжує сприймати методиста як перевіряючого.Як уникнути такого?На мою думку, тільки через інтенсивне професійне спілкування, про що і йде мова у зверненні ректора.
 
ГостьДата: Воскресенье, 25.10.2015, 17:55 | Сообщение # 11
Группа: Гости





Все б нічого, і та контрольна по ІКТ. Зрозуміло, що вчитель повинен вміти працювати з різними програмами.Але скажіть будь-ласка. навіщо така увага вмінню зробити малюнок з стандартних фігур? Яке практичне значення цього в моїй роботі?Я вважаю це абсолютно непотрібним.Якщо потрібно буде, я любий малюнок знайду в інтернеті.
 
ГостьДата: Пятница, 30.10.2015, 21:49 | Сообщение # 12
Группа: Гости





Спілкуючись з колегами, які були слухачами виїзних тренінгів, семінарів, які проводили у районі методисти академії, впевнено відзначаю високий рівень підготовки цих заходів, а також професіоналізм методистів, які відмінно володіють матеріалом, тримають досить різнорідну аудиторію в постійній увазі.Безпосереднє спілкування вчителя з висококваліфікованим спеціалістом спонукає вчителя до самоосвітньої роботи.Такі форми роботи дуже необхідні.
 
ГостьДата: Четверг, 05.11.2015, 16:15 | Сообщение # 13
Группа: Гости





Завантаження непотрібними паперами, конкурсами... Скільки втраченого часу! А коли думати про підготовку до уроків!
 
ГостьДата: Воскресенье, 10.04.2016, 13:09 | Сообщение # 14
Группа: Гости





Скажіть, чому вчителі, які приходять з курсів, п'ють заспокійливе перед вашими контрольними роботами? Де принцип гуманності в педагогіці? Таке враження, що хочуть, щоб скоро взагалі нікому було вчити. Ми - практики. Всі теоретичні знання, які нам потрібні, ми можемо знайти самостійно. На мою думку, я зможу прекрасно обійтись без правильних визначень педагогічних понять. Будьте добріше до вчителів!
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности: