Дата: Понедельник, 21.09.2015, 15:11 | Сообщение # 1
Elena
Группа: Администраторы
Сообщений: 40
Статус: Offline
Шановні педагоги Харківщини!
Сьогодення відзначається новітніми вимогами до освіти, значно зросли вимоги суспільства, зокрема, батьків дітей та учнів, до якості навчання, що виявляється в його результатах: показники державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання, участі в учнівських олімпіадах, турнірах, Малій академії наук, конкурсах тощо.
Зазначене вимагає від педагогічних працівників високого рівня професійної компетентності: якісного володіння предметом, якому навчають; грамотного використання в навчально-виховному процесі методів і прийомів; пошуку і запровадження інноваційних педагогічних технологій, надбань кращого досвіду. Крім того, слід зважити й на те, що в Україні відбувається активне реформування освітньої галузі, наслідок чого змінюються державні стандарти, навчальні програми, підручники.
Сучасному педагогу не вистачає тих знань, що були отримані в педагогічному вузі навіть декілька років тому. Ось чому ідея неперервної педагогічної освіти упродовж усієї педагогічної діяльності стала актуальною й потребує практичного розв’язання на всіх рівнях:
1) безпосередньо самому педагогові слід оцінити свої освітні можливості відповідно до сучасних вимог і, з урахуванням потреб, визначити індивідуальну програму подальшого професійного вдосконалення й зростання;
2) керівнику кожного навчального закладу необхідно допомогти педагогам визначити напрями професійного вдосконалення, створити умови для підвищення кваліфікації, самоосвітньої діяльності;
3) методичним об’єднанням педагогічних працівників – налагодити неформалізовані форми професійного спілкування педагогів на диференційованій основі: пропонувати форми методичної роботи залежно від рівня фахової підготовки, результативності й досвіду педагогічної діяльності кожного;
4) методичним службам – перейти на організаційну-координуючу діяльність, що має здійснюватися на плановій основі з урахуванням запитів педагогічних працівників різного фахового рівня й вимог сьогодення.
Харківська академія неперервної освіти, як регіональний центр фахової й методичної підготовки працюючих педагогів, постійно вдосконалює зміст і форми навчання у системі післядипломної педагогічної освіти в атестаційний період (навчання на курсах підвищення кваліфікації) та в міжатестаційний період (залучення до різних форм методичної роботи).
Провідниками наших ідей і партнерами в методичній роботі з педагогами є районні (міські) методичні служби, які сьогодні теж удосконалюються. Ми вважаємо, що поки недостатньо оцінена роль учителя-майстра, учителя-професіонала в розбудові освітньої галузі, чиї думки і поради повинні бути враховані в процесі модернізації методичної роботи і в удосконаленні навчально-виховного процесу в навчальних закладах.
У педагогічному просторі багато проблем, більшість із яких пов’язана з якістю й результативністю навчання. Отже, сьогодні не можна гаяти часу на вияснення стосунків; непрофесійні висловлювання тільки шкодять освіті.
Запрошуємо для професійного обговорення проблем освіти. Сподіваємося на конкретні, грамотні думки, об’єктивні оцінки, суттєві, виважені пропозиції, що сприятимуть розбудові освіти на Харківщині.
З повагою до педагогів, Л. Покроєва, ректор, заслужений працівник освіти України.
Хотілося б звернути увагу на неприпустимість, як мені здається, командно-адміністративних методів у роботі методичних служб. Сьогодні освіта потребує демократичних підходів до підтримки вчителя, а не продовження практики нав'язування власного бачення з боку методичних служб різного рівня: від методкабінетів до вашої Академії. Іноді замість зацікавлення вчительським досвідом ми стикаємося з "нововведеннями", які тільки навантажують нас непотрібними паперами, звітами (навіть тоді, коли МОН рекомендує дати більше свободи вчителю).
Дата: Понедельник, 28.09.2015, 17:30 | Сообщение # 4
Группа: Гости
Ваше звернення до педагогів Харківщини - це ваша боязнь "не остаться у корыта" з тими фінансами, які ви здираєте з вчителя, який їде на непотрібні нікому курси, які не несуть абсолютно ніякої користі. При цьому вчитель на 2-3 тижні випадає з навчального процесу сидячи у вас в КВНЗ, витрачаючи шалену суму грошей на транспорт і проживання у ваших хорома. Тому повна ліквідація вашого закладу - це великий і моральний і матеріальний плюс для всіх педагогів Харківщини. Браво Уряду!!!
Дата: Понедельник, 28.09.2015, 19:10 | Сообщение # 5
Группа: Гости
Учитель фізики та математики.
Ось що цікаво: усі попередні "гості" пишуть не стільки про ХАНО, скільки про...себе! " Випали з навчального процесу"... А у Вас є впевненість, що Ви найкращий "цар та бог" у себе на уроці? Ваші учні завжди перемагають на олімпіадах? У них найкращі результати по ЗНО? Тобто Ви настільки впевнені у собі, що й не хочете поспілкуватися с колегами, викладачами, витратити певний час на опанування нового, корисного? У напруженій нашій роботі ми не завжди встигаємо ознайомитися з новими напрямами в методиці, дидактиці. Я особисто для цього використовую курси підвищення кваліфікації і отримую поштовх для подальшої роботи.
Шановний вчителю фізики та математики, Ви мабуть єдиний так мислите, або Ви не вчитель, а методист КВНЗ "ХАНО"! Нічого нового курси не дають, лекції із року в рік одні і тіж. А кошти, що здирають, то здирають. І на посібники (списані з інтернету, або з робіт вчителів), і на виставки, і на курсові, а чого коштує ДАР?
"]Ви мабуть єдиний так мислите, або Ви не вчитель, а методист КВНЗ "ХАНО"! О, цікаво! Я ще не методист ХАНО :) :) :), а чого ж Ви так боїтеся? Мене, наприклад, нічого не змушували купувати (за спецкурс звісно платила). Багато на лекціях було нового , до того ж з мультимедійною технікою заняття цікавіше проходили, ніж минулого разу. Сподобалося багато нового про можливості Ікт. Була на курсах ще минулого року, і ніяких курсових уже нема - є самостійна робота за певними завданнями, а потім залік (чи контрольна робота). От виставки - це точно проблема! Здається, це щось таке старе, більше для "галочки",не сучасне, а у нас багато часу забирає.
Змушувати вчителя в сучасних умовах здавати екзамен по "ІКТ", викладачам, які навчають ЗАРАЗ (уже в наш слава Богу 2015 рік) вміння користуватися Вордом - це юродство та знущання. Цим нині повинні володіти всі, бо діти зараз розумніші вже за вчителів у цьому напрямку. Ваші курси по "ІКТ" - це пережиток минулого - здирання грошей!!!
Дата: Воскресенье, 18.10.2015, 17:11 | Сообщение # 9
Группа: Гости
Купувати методички змушують! А потім ще необхідно в двох місцях підпис поставити: в першому - заплатила кошти, а в другому - безкоштовно отримала! Це що, подвійна бухгалтерія?! І бачили б Ви ці книжки - нічого корисного, а особливо якщо це книжка для вчителя української мови або Харківщинознавства, а "купують" її географи, інформатики, математики тощо...
Добре, що не всі так міркують і живуть за такими принципами.Знаю особисто педагогів, методистів, які спокійно і розумно виконують свою роботу.Добре, що час формальних перевірок закінчився.От тільки педагог по інерції продовжує сприймати методиста як перевіряючого.Як уникнути такого?На мою думку, тільки через інтенсивне професійне спілкування, про що і йде мова у зверненні ректора.
Дата: Воскресенье, 25.10.2015, 17:55 | Сообщение # 11
Группа: Гости
Все б нічого, і та контрольна по ІКТ. Зрозуміло, що вчитель повинен вміти працювати з різними програмами.Але скажіть будь-ласка. навіщо така увага вмінню зробити малюнок з стандартних фігур? Яке практичне значення цього в моїй роботі?Я вважаю це абсолютно непотрібним.Якщо потрібно буде, я любий малюнок знайду в інтернеті.
Спілкуючись з колегами, які були слухачами виїзних тренінгів, семінарів, які проводили у районі методисти академії, впевнено відзначаю високий рівень підготовки цих заходів, а також професіоналізм методистів, які відмінно володіють матеріалом, тримають досить різнорідну аудиторію в постійній увазі.Безпосереднє спілкування вчителя з висококваліфікованим спеціалістом спонукає вчителя до самоосвітньої роботи.Такі форми роботи дуже необхідні.
Дата: Воскресенье, 10.04.2016, 13:09 | Сообщение # 14
Группа: Гости
Скажіть, чому вчителі, які приходять з курсів, п'ють заспокійливе перед вашими контрольними роботами? Де принцип гуманності в педагогіці? Таке враження, що хочуть, щоб скоро взагалі нікому було вчити. Ми - практики. Всі теоретичні знання, які нам потрібні, ми можемо знайти самостійно. На мою думку, я зможу прекрасно обійтись без правильних визначень педагогічних понять. Будьте добріше до вчителів!