Четверг, 02.07.2020, 17:50
Приветствую Вас Гость | RSS

Наукові Інтернет-конференції

Файловий архів

Главная » Файлы » Статті

Мироненко А. «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія»
22.10.2013, 11:46
Мироненко Анна (Україна, м. Київ) «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія»  

Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Медіаосвіта – пріоритетний напрям в освіті ХХІ століття:проблеми, досягнення і перспективи»

Напрям: Психолого-педагогічні аспекти застосування засобів мас-медіа в освіті

У статті розглянуто особливості психологічного аналізу медіапродукту як інтерактивної медіадидактичної технології, представлено схему аналізу медіапродукту, визначено можливості застосування медіадидактичних технологій у форматі медіаклубних сесій. 
Категория: Статті | Добавил: admin
Просмотров: 347 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Меню сайта
Категории раздела
Поиск