Главная » 2013 » Октябрь » 23 » Мироненко А. «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія»
12:08 Мироненко А. «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія» |
Мироненко Анна (Україна, м. Київ) «Психологічний
аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія»
Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Медіаосвіта – пріоритетний напрям в освіті ХХІ століття:проблеми, досягнення і перспективи» Напрям: Психолого-педагогічні
аспекти застосування засобів мас-медіа в освіті У статті розглянуто особливості психологічного аналізу
медіапродукту як інтерактивної медіадидактичної технології, представлено схему
аналізу медіапродукту, визначено можливості застосування медіадидактичних
технологій у форматі медіаклубних сесій.
|
Просмотров: 599 |
Добавил: admin
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|