Вторник, 16.07.2019, 02:15
Приветствую Вас Гость | RSS

Наукові Інтернет-конференції

Главная » 2013 » Октябрь » 22 » Кугуєнко Н.Ф. «Проектний підхід в системі управління методичною роботою дошкільного навчального закладу»
09:59
Кугуєнко Н.Ф. «Проектний підхід в системі управління методичною роботою дошкільного навчального закладу»
Всеукраїнська науково-практична Інтернет конференція «Формування управлінської компетентності керівних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти»

Напрям: Теоретичні й методологічні аспекти компетентності керівника навчального закладу системи дошкільної та загальної середньої освіти.  
 
 
У статті розкривається роль проектного підходу в організації методичної роботи з педагогами дошкільного навчального закладу.  
 
Матеріал розміщено для завантаження повністю в розділі «Файловий архів» (підрозділ – «Статті»)
   
Просмотров: 360 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 ИРАИДА  
Сучасні етапи розвитку дошкільного виховання характеризуються підвищенням його якості. Однією з умов підвищення якості є робота дошкільного навчального закладу в пошуковому режимі. Методична робота у нашому закладі - частина цілісної системи безперервної освіти, спрямована на поглиблення, актуалізацію знань, умінь та навичок педагогів, заснованих на досягненнях науки і ефективного досвіду, які сприяють підвищенню професійної майстерності, розвитку творчого потенціалу, необхідного для якісної освітньо-виховної роботи в ДНЗ.
У сучасній освітній системі педагоги нашого дошкільного закладу залучені в інноваційні процеси, що стосуються оновлення змісту дошкільної освіти, форм його реалізації, методів та прийомів викладання змісту дітям.
Пошук нових форм методичної роботи з педагогічним колективом, що сприяють підвищенню професійної компетентності , призвів до того, що в практиці нашого дошкільного закладу став широко використовуватися метод проектної діяльності, як унікальний засіб забезпечення співпраці, співтворчості дітей і дорослих на основі гуманістичних відносин.
Проектування, як творчий вид діяльності педагогів, дозволяє достатньо точно сформулювати цілі, завдання майбутньої діяльності, проаналізувати і систематизувати сукупність засобів, які забезпечують оптимальні шляхи досягнення бажаного результату, а найголовніше - розкривають можливості для педагогічної творчості , прийняття педагогами суб'єктної позиції по відношенню до здійснюваної діяльності.

Имя *:
Email *:
Код *:
Меню сайта
Поиск
Календарь
«  Октябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031