1
ИРАИДА
(23.10.2013 14:13)
Сучасні етапи розвитку дошкільного виховання характеризуються підвищенням його якості. Однією з умов підвищення якості є робота дошкільного навчального закладу в пошуковому режимі. Методична робота у нашому закладі - частина цілісної системи безперервної освіти, спрямована на поглиблення, актуалізацію знань, умінь та навичок педагогів, заснованих на досягненнях науки і ефективного досвіду, які сприяють підвищенню професійної майстерності, розвитку творчого потенціалу, необхідного для якісної освітньо-виховної роботи в ДНЗ. У сучасній освітній системі педагоги нашого дошкільного закладу залучені в інноваційні процеси, що стосуються оновлення змісту дошкільної освіти, форм його реалізації, методів та прийомів викладання змісту дітям. Пошук нових форм методичної роботи з педагогічним колективом, що сприяють підвищенню професійної компетентності , призвів до того, що в практиці нашого дошкільного закладу став широко використовуватися метод проектної діяльності, як унікальний засіб забезпечення співпраці, співтворчості дітей і дорослих на основі гуманістичних відносин. Проектування, як творчий вид діяльності педагогів, дозволяє достатньо точно сформулювати цілі, завдання майбутньої діяльності, проаналізувати і систематизувати сукупність засобів, які забезпечують оптимальні шляхи досягнення бажаного результату, а найголовніше - розкривають можливості для педагогічної творчості , прийняття педагогами суб'єктної позиції по відношенню до здійснюваної діяльності.
|