Мироненко А. «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія» - 23 Октября 2013 - Конференция
Суббота, 03.12.2016, 10:37
Приветствую Вас Гость | RSS

Наукові Інтернет-конференції

Главная » 2013 » Октябрь » 23 » Мироненко А. «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія»
12:08
Мироненко А. «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія»
Мироненко Анна (Україна, м. Київ) «Психологічний аналіз медіа продуктів як медіа дидактична технологія»

Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Медіаосвіта – пріоритетний напрям в освіті ХХІ століття:проблеми, досягнення і перспективи»

Напрям: Психолого-педагогічні аспекти застосування засобів мас-медіа в освіті
 
У статті розглянуто особливості психологічного аналізу медіапродукту як інтерактивної медіадидактичної технології, представлено схему аналізу медіапродукту, визначено можливості застосування медіадидактичних технологій у форматі медіаклубних сесій.    
 
Матеріал розміщено для завантаження повністю в розділі «Файловий архів» (підрозділ – «Статті»)
      
Просмотров: 120 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Меню сайта
Поиск
Календарь
«  Октябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031